Kariéra

Naše vize

Jsme největší provozovatel call center na českém trhu, máme přes 1000 zaměstnanců a pracujeme pro ty největší a nejznámější firmy na trhu jako je Samsung, MND, Česká Spořitelna nebo Vodafone.

Před lety jsme si dali závazek – být féroví jak ke klientům, tak k našim zaměstnancům, o všem spolu mluvit, vytvářet společně příjemné a přátelské pracovní prostředí. Boříme mýty! A chceme dokázat, že práce v call centru může být lepší, než si představujete.

Mrkněte na www.borimemyty.cz nebo se přijďte přesvědčit sami.

VODAFONE - Specialista zákaznické linky

Chceš být jedním z těch, kteří pomáhají klientům ke spokojenosti s mobilním operátorem? Přijď k nám a nastartuj svoji kariéru u Vodafone!

Jak bude vypadat Tvoje práce?

• budeš odbavovat příchozí hovory Vodafone klientů, kterým budeš pomáhat s jejich požadavky, vyřešíš jejich přání a pomůžeš vylepšit jejich stávající služby
• budeš pracovat v interních systémech a naučíš se spoustu nových informací
• do veškeré problematiky Tě zaškolí trenér na propracovaném vstupním školení
• budeš spolupracovat v týmu se skvělými kolegy a nadřízenými, na které se můžeš kdykoliv obrátit, se kterými budete sdílet pracovní úspěchy a budete si vzájemně oporou

Čím Tě odměníme?

• fixní měsíční mzdou
• odměnou za docházku
• nadstandardním bonusovým systémem bez limitu
• motivačními soutěžemi
• finanční odměnou za doporučení nového člena týmu
• příležitostí pro kariérní rozvoj
• stravenkami s výrazným příspěvkem od zaměstnavatele – přímo u nás v budově máme skvělou jídelnu
• 5 týdny dovolené, aby jsi mohl načerpat nové síly
• zaměstnaneckým tarifem s neomezenými daty, voláním i SMS za necelých 100 Kč
• příspěvkem 4000,- na mobilní telefon dle vlastního výběru
• firemními akcemi a přátelským kolektivem
• příjemným a moderně vybaveným pracovištěm
Call centrum máme v Kolíně, pěšky 3 minuty od vlakového i autobusového nádraží
• po zapracování možnost občasné práce na Home Office

Co od Tebe očekáváme?

• chuť a schopnost komunikovat se zákazníky
• cílevědomost a motivaci učit se novým věcem a stále se zdokonalovat
• pozitivní a zodpovědný přístup k práci
• znalost práce na PC
• výhoda (ne však podmínka) pro Tebe bude, pokud máš nějakou praxi z call centra

Informace o pozici

Místo pracoviště

Sladkovského 595, 280 02  Kolín-Kolín IV, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, firemní akce, individuální rozvržení pracovní doby

Požadované vzdělání

Vzdělání není podstatné

Zadavatel

Conectart člen skupiny Genesis Capital

 

Kontakt

Conectart člen skupiny Genesis Capital
Miroslava Horynová